pondělí 16. května 2011










Můj princ umí vařit ze všech nejlíp a nachystal mi tu nejhezčí a nejlepší snídani na světě!!!!!! 
Jo, asi jsem ujetá na focení dětí :D 
Dneska jsme byly s holkama v kavárně a děsně mě štve, že jsem si nevzala foťák..
Jo...a zjistila jsem, že jsem fakticky úplně mimo! Dala jsem si koktejl "Chicago", i přesto, že tam byl rozmixovanej banán, kterej nemám moc v oblibě....
Děkuju strašně moc za tolik followerů :)))) Děláte mi velikánskou radost! :)))


18 komentářů:

  1. tá prvá fotka je najdokonalejšia!! tá redkvička.wow!

    OdpovědětVymazat
  2. :) trošku som hladný teraz :) a velmi pekné fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to!.)
    a ty conversky jsou skvělý, plánuju pořídit si modré)
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. juuu ty máš teda skvelého princa :)

    OdpovědětVymazat
  5. uplne sa tu skerim za tym kompom:D :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja som mega hladna! ja dostanem rano tak max cerealie :P

    OdpovědětVymazat
  7. To máš fajn, že tě tvůj princ takhle rozmazluje :):) A sluší vám to :)

    http://so-this-is-her.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. mňam aké pochúťky!! aj ja chceem :))ň

    OdpovědětVymazat
  9. Jéj, vyzerá to super :)
    Úžasne fotíš ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý fotky! Moc ti to na nich sluší! .) A ta první fotka - to jídlo je fakt úžasně naaranžovaný ,D

    OdpovědětVymazat
  11. to jedlo vyzerá strašne chutne:))krásne fotky:P

    OdpovědětVymazat
  12. ať žije zdravá strava" Děláš mi chutě

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam!! Ten článek je tak úžasný, že tě budu sledovat! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hola Chica,
    Just came across your blog and I’d like to invite you to take part at my Giveaway (A Lomography Panorama Camera, the Sprocket Rocket).
    Mimi

    Click here to take part

    OdpovědětVymazat