sobota 18. června 2011

2nd.

Jo, byly jsme šikovný a zároveň strašný kopyta! Po 30 km cesty jsem si uvědomila, že jsem nechala lístky na divadlo doma!!! Naštěstí byla strašně moc hodná paní u pokladny a všechno se bez problému vyřešilo! Měly jsme nedostatek peněz!! Ale fakt kritickej! (Nemohla jsem si v závěru koupit ani trdelník, ups)! A teď jen čekám, kde se mi objeví nějakej stánek s trdelníkama! Nemáte nějakej tip? :P













12 komentářů:

  1. Aká máš krásne vlásky ....

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, moc krásné fotky! :)

    http://yusuwi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. u nás v meste sú špeciálne trdelníky!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky se mi fakt líbí :). Followuju*

    OdpovědětVymazat
  5. si kráska !
    a o trdelníkoch nemám ani páru.

    OdpovědětVymazat
  6. ty sluneční brýle jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotky jsou vážně super , dostala jsem chut na trdelník :D

    OdpovědětVymazat
  8. ty fotky jsou úžasné!!:)trdelníky jsou mnam!:D

    OdpovědětVymazat