úterý 28. června 2011

Drinks.

co myslíte, slušely by mi krátký vlasy? :)))





včera jsme byly se spolužačkou Káťou na ledový čokoládě a já samozřejmě na mým milovaným koktejlu!
řeknu Vám, že to bylo skvělý osvěžení! 
jestli jste toto léto ještě nikde neměli osvěžující chvilku, určitě si zajděte v Brně na Svoboďáku....(můžete si je vypít přímo na pláži!)
dneska jsem tam byla s Adámkem a bylo to víc než skvělý! (škoda, že jsem si zapomněla zrcadlovku doma)
mám tam v plánu jít někdy s Evičkou, snad už tento víkend! A taky chceme jít do kavárny a na Petrov!...už se moc těším! :-* 


PS: Nemáte někdo někde speciální stránku na povlečení? Strašně moc moc bych chtěla bílý s červenýma růžičkama! mm??? :)))

14 komentářů:

  1. Vypadá to krásně:-) Na pláž na Svoboďáku určitě zajdeme:-)

    OdpovědětVymazat
  2. to by som ťa musela vidieť aj z predu :) a pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Já se taky bála, že budu s krátkejma vlasama vypadat jak debil, ale opak byl pravdou:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To víš, že půjdeme, moje milá a nejmilejší Evinko :-****

    OdpovědětVymazat
  5. hm, možno áno. ale páčia sa mi skôr dlhé vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně ale opravdu super fotíš!:)
    hned tě sleduji:) krása!
    mimochodem na mém blogu probíhá menší giveawy tak tě zvu:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. No týjo ty jsi z Brna ? Já taky ;)
    Na té pláži sem ještě nebyla už delší dobu to plánuju,vždycky totiž skončím v Aloze :D:D.
    Krátký vlasy by ti slušely ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Really pretty images! U are so pretty girl! O.O
    Can't say it enough. x)
    What objective do u use? It looks so cool!
    XX

    OdpovědětVymazat
  9. já bych do těch krátkých vlasů šla..vždycky to zas doroste :-))

    OdpovědětVymazat
  10. s dlhými ti to pristane oveľa viac:P...a neviem o žiadnej stránke...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tobě se mi více líbí delší vlasy, ale zase je léto, a kratší jsou pro léto lepší! Ale taky nejsou špatné :)

    OdpovědětVymazat
  12. http://aukro.cz/povleceni-na-1-postel-mega-sleva-i1691264601.html ..to mám já
    a miluju je ))

    OdpovědětVymazat