neděle 3. července 2011

Petrov.

svetřík- pullbear, legíny bershka, kabelka haemko











Uhhh, byl to ale náročnej den! Konečně jsem se po dlouhý době viděla s Evulou! 
Na začátek jsme si šly sednou do kavárny na Svoboďáku, kde jsme probraly všechno od hlavy až k patě a pak se vydaly na Petrov! (slíbila mi, že mě tam zavede) :P
Ano, smůla se nám lepila na paty :D 
Zrovna se rozpršelo nejvíc, jak mohlo...
Ale nám to vůbec nevadilo, fotily jsme i tak :) 
Evunka má vlasy jako princezna, strašně bych takový chtěla...však já jí říkám pořád, že jí je v noci ustřihnu :P
A teď se jdu zamuchlat do deky a vypít svůj nejoblíbenější čaj, kterej jsem si dneska koupila!!! 



9 komentářů:

  1. Slíbila, že mě tam zavede? :D

    Na první ti to hrozně sluší :) a vlasy máš parádní i ty! Pff.

    OdpovědětVymazat
  2. kecko, máš záviděníhodný vlasy.nemusíš je nikomu stříhat.
    a máme stejnou tašku. je nejlepšejší, vejde se do ní milión věcí a já v ní nikdy nemůžu nic najít.

    p.s.: souhlasím se slečnou lindovskou, na první seš překrásná.

    OdpovědětVymazat
  3. p.s.s:zruš si prosimtě to ověřování heslem, těžce mě to demotivuje v psaní komentářů .)

    OdpovědětVymazat
  4. svetřík mám též.. strašně ráda ho nosím :)

    OdpovědětVymazat
  5. áno má krásne vlasy, ale aj ty máš krásne! :)
    skvelé fotky! ten drink vyzerá super

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší je ta fotka, kde je zakloněná hlava a vyniknou ty vlasy - bomba!:-) A ty si z Brna? Super!:-)

    OdpovědětVymazat