sobota 15. října 2011

Deštivo.


Moje představa krásnýho podzimu vypadá úúúúúplně jinak, než je skutečnost. Chci vstávat do ranních mlh a ne, abych byla promočená děštěm od hlavy až k patě. Achjo.
Ale dá se říct, že si to kompenzuju nadměrným množstvím čajů a vůni topícího dřeva! HLAVNĚ!! Nesmíte jít zapomeout pouštět draka. Já to mám v plánu hned, co bude vichřice za rohem :))))

9 komentářů:

  1. Já dneska vstávala do mlhy a ne do deště :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás tedy zase byla ta vichřice dnes :) Závidím ten krb!

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa celkom táto jeseň páči!!už sa teším na zimu:)

    OdpovědětVymazat
  4. krásny dizajn ...inak jeseň začína byť riadne upršaná ale to tak býva

    OdpovědětVymazat
  5. krásna fotka! :-)
    také rána u nás byvávajú ale vždy len cez týždeň (možno je to aj tým, že cez víkend vstávam dosť neskoro:D) draka by som púšťať šla. len ešte neviem s kým :)

    OdpovědětVymazat
  6. máš hrozně pěkný blog, jednoduchý, ze života.. a ty fotky... :-)... odebírám

    OdpovědětVymazat
  7. máš pravdu, taky bych byla radši kdyby byl slunečný podzim :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky miluju podzim, ale propršený by být vážně nemusel :-) Mám ráda ranní mlhy a lehké zimno, ale studený déšť bych klidně vynechala! :-) Ale i tohle všechno má své kouzlo, když se člověk může těšit na voňavý horký čaj, který provoní celou místnost! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. já mám ráda podzim hlavně kvůli čajům :)

    OdpovědětVymazat