neděle 6. listopadu 2011

Eskymo.



 
Juchůůůů...
Ve čtvrtek jsem byla v Praze a koupila si boty a kabátek. Naprostá spokojenost :-)

14 komentářů:

  1. na ty botičky jsem taky koukala, jsou skvělý! :)) a moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som ho akurát dnes pozerala, dobre si vybrala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. peknej kabatek i boty :) a ta druha fotka je nejlepsi, jsi kocka :)

    OdpovědětVymazat
  4. super!
    chcela by som sa spýtať, teraz keď máš rovné vlasy to máš z toho čo si bola v tom kaderníckom salone alebo len vyžehlené? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veruška: Verunko, mám je vyžehlené. ;) Nakonec jsem si tu kůru nenechala dělat, jen mi dali keratin na obnovení vlasové struktury, protože jsem je měla docela dost od žehlení zničené. Od té doby je mám jak nový :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kabátik krásny a topánky ešte krajšie. :)

    OdpovědětVymazat
  7. za kolik a v jakém kadeřnictví ti dali na vlásky keratin, sou opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý kabátek a boty!)) Pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  9. skvelý outfit..parádička! a fresh dizajn;)

    OdpovědětVymazat