sobota 13. října 2012






Podzim a zimu miluju! 
Dokázala bych přežít snad jen o čaji a ohřívat se u svíček, ležet zamuchlaná v mým ňuchňovacím župánku a koukat na telku, nejlíp na pohádky.
Už jsou konečně šípky, vyřezáváme dýně a strašíme sousedy a taky by se mohl zvednout prah větru, abych mohla jít konečně pouštět draky!!

48 komentářů:

  1. Já to mám zase naopak:) Snad jenom ten čajíček.. :)
    Ten outfit je krásný, moc ti to sluší. Taky jsem si chtěla koupit nějaké vínové kalhoty, ale tyhle jsou snad ještě hezčí než vínové :D A po košili jsem se taky koukala a taky jsem chtěla aby měla zlaté zdobení, ale nebyla mi žádná..:/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kalhoty mají naprosto božskou barvu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pro mě je zas naopak zima naprostým vyčerpáním a utrpením

    OdpovědětVymazat
  4. Já zimu nesnaším! Ale podzim mám ráda, kromě draka a dýní mě ještě baví zvířátka z kaštanu :)))
    Fotky pěkný, i když mi to trochu něco/někoho připomíná, tak moc pěkný, sekne ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ofinu a drdol nosí hodně lidí, s mou slepostí na dálku si je pak často i pletu :D díky

      Vymazat
  5. Ty kalhoty jsou bezvadnyyy!! Ja zimu teda nemuzu ani cejtit.a. ted nemyslim roc.obdobi,ale ten stav teploty;))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná si ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi můj člověk!! Půjdeme spolu pouštět draky ;))?

    OdpovědětVymazat
  8. vypadáš úúúžasně! Fakt hrozně super ;) výborný barvy. VOILA LE PODZIM

    OdpovědětVymazat
  9. také nejaké nohavice hľadám :) pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  10. to je prenádherné!!
    krása. farba tých nohavíc mi vyráža dych. .)

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. presne čajíčkové dni zbožňujem ;)

    OdpovědětVymazat
  12. ta kosile nejsuprovatejsi! :)
    ja zase naopak nesnasim zimu i podzim, je to hrozne depresivni, ta tma a tak :D mam raci jarni vzduch a letni vedro :)

    thefakeb00k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. ježiš to je super ♥ taky mám ráda podzim kvůli těmto věcem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Podobné džíny mam, skvělá kombinace, nechám se inspirovat :))

    OdpovědětVymazat
  15. tohle je skvělý outfit! ty červené kalhoty zbožňuju, mám taky takové a mám je moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  16. také tahle období mám ráda :) a ty vypadáš famózně!

    OdpovědětVymazat
  17. Jú, hodně luxusní fotky, to spojení vínových kalhot a průhledné košile je super ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky!
    Podzim také miluju, zimu už o trošku méně!

    OdpovědětVymazat
  19. Co je to prah větru?

    OdpovědětVymazat
  20. Ježiš, to je bombastický outfit! Miluji transparentní košile s ozdobenými límečky^^. To je největší paráda, jaká jen může být :). A barva kalhot je naprosto úžasná!:)))

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkný outfit, velice ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  22. Ta kombinace vínový a černý je úžasná, máš super čuper košili!

    OdpovědětVymazat
  23. Ten outfit je naprosto úžasný. Závidím ti tvoje nohy, já je mít takhle rovné, tak si pískám ! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Veľmi sa mi páči tvoj outfit. Bluzka aj nohavice moc pekné :)

    OdpovědětVymazat
  25. Miluju tvoje kalhoty! :D Jinak moc ti to šluší. ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Musím říct, že jsem tě poznala na Gaudeamu, když ses mě ptala na biologii na MU, ale nehlásila jsem se že tě znám:) Měla jsem? Slušelo ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, děkuju moc! určitě jsi to měla prozradit :P
      já bych si přála, aby mi slušela tmavá rtěnka jako tobě ;)

      Vymazat
  27. Hodně krásné kalhoty, strašně krásná teplá barvička.

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. Tahle kombinace ti moc sluší a fotky jako vždy úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherná kombinace. Ten vršek prostě nemá chybu :)))

    OdpovědětVymazat
  31. Krása! Ta košile s těmi kalhoty vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Taky miluju podzim :) a tvoji košili! Je skvělá a perfektně ti padne :)

    OdpovědětVymazat
  33. vzdy som tuzila po takejto ofine, no mne nikdy takto pekne nestala :(

    OdpovědětVymazat
  34. krasna barva kalhot, slusi ti to:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Stefanel limecek na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  35. skvelá košeľa!

    OdpovědětVymazat